The perks of being a wallflower

because I'm a wallflower, I express it all here in my humble abode.





Buat Muka Baru ( lupakan yang lama)
 
Saturday, 8 November 2014 




Bersesuaian dengan tajuk di atas. ingat lagi tak yang kita ada bincang kes hal saya dengan kawan saya? sebenarnya saya nak tutup hal tu sebab diorang dah pun mintak maaf dengan saya. selama ni betullah tekaan saya yang memang diorang yang buat. hah, lepas kena sumpah baru nak minta maaf.. eh2, ape ni miena... dah minta maaf dah kan.. tak baik ungkit cerita lama :3.
mulanya rasa tak percaya lah jugak yang diorang sanggup minta maaf sebab sehari sebelum diorang minta maaf, diorang ade siap perli lagi. packge tu.
tapi saya pun taktaulah diorang ikhlas ke tak. biarlah, tu semuu urusan diorang dengan yang maha Esa. Sama ada diorang ikhlas ke tak, terpulang. kita sebagai manusia hanya mampu memaafkan sahaja kan? :3

seperti tajuk entry lepas, saya janji nak letak gambar graduasi saya kan? tapi saya tak post2 jugak. tapi saya ada post dekat fb saya tau. so, silalah rajin2kan diri tu untuk lawat timeline saya di fb ye.
ouh ye, alang2 dah kita masuk buku baru n, saya nak share sikit. saya nak maklumkan yang saya ni belong tu HP! hehe.. HP ni means harry potter. saya memang peminat fanatik harry potter. lagipun saya memang tengah cari dvd harry potter. sesiapa yang pernah nampak orang jual dvd harry potter silalah PM saya laju2 ye.

nama HP saya gunakan sebab kat sekolah saya ada klon danniall radcliff  urf hero citer harry potter tuh. nama sebenar dia capital F. dia ni ramai peminat tau sebab muka dia yang 'babyface' lagi comel. cuma satu je kekurangan dia ni. dia ni tak suka bercakap. kalau dipendekkan citer memang pendiam. saya gelar dia HP ada dua sebab. sebabnya ialah :
1) taknak orang cepat cam yg saya tengah bercakap tentang capital F
2) tak sebut harry potter je sebab takut confuse dengan harry potter sebenar. kui3

btw, saya dedahkan tentang dia macam ada je orang nak tau kan? takpelah, sekurang-kurangnya saya dapat jugak gunakan blog ni sebagai pendedahan rahsia saya :3
okaylah, saya rasa dah lari tajuk ni. saya pun malas nak menaip. panjang sangat :3
lain kali kalau panjang umur saya sambung entry saya ye. bye

ASSALAMUALAIKUM :D


Copyright ©.Layout by:Evangelista. All right reserved 2011-infinity.