The perks of being a wallflower

because I'm a wallflower, I express it all here in my humble abode.





berakhir penggal pertama dan peperiksaan.
 
Monday, 1 July 2013 



okay..assalamualaikum terlebih dahulu diucapkan. dah lama saya tak update blog ni. kata ganti diri pun dah berubah dah. dulu nora sekarang saya lak. tak apa, thun baru kan ? kehidupan pun mestilah berubah.
okay, sekarang saya nak cerita dari awal tahun lagi. maklum lah baru sekarang baru boleh on blog. sebelum malas ya amat. tahun lepas tak boleh sentiasa update sebab busy dengan PMR. tahun ni free tapi penatlah. agaknya tahun depan langsung tak boleh bukak kot ? okaylah. tutup cerita betapa malasnya diri ini.

first kita story tentang akhir tahun lepas iaitu sewaktu result PMR keluar. result kelua masa hari rabu bersamaan pada tarikh 19/12/12. hah! tarikh keramat tu! kenapa tak 12/12/12 je ? lagi gempak kan ? haih,.. tak apalah. janji amek result. Kepustusan  PMR  saya taklah sebagus Aisa Adi  a.k.a  Humratul Lutfiyah dan Labibah Zainal. Aisa dapat 6A 2B. Labibah lak dapat 7A 1B. gempakkan result diorang ? kawan mak saya lagi gempak! dia sekolah maahad. keputusan boleh buntang biji mata kalau tengok. 9A! straight! kat sini taknaklah dedahkan nama dia. nanti orang salah faham lak . sebab kami ni bukanlah rapat sangat.  saya cuma  dap 5A je. tu pun nasib baik tak kantoi subjek BI. saya bengong sikit BI ni. okay, lupakan pasal keputusan PMR. 

sekarang kita masukalam baru iaitu tahun 2013. lepas ni takdelah dengar tarikh macam 10/10/10 , 11/11/11 dan 12/12/12 kan ? sebab mana ada bulan 13 dah. tapi tak penting pun tarikh tu kan ? :D hrmm.. disebabkan result saya mendapat A dalam math dan B dalam subjek sains. maka saya pun ditempatkan di kelas sains fizikal . kelas kedua selepas sains tulen. sains fizikal ni sama saja dengan sains tulen tapi saya takde biologi dan digantikan dengan akaun. Fuh! bersyukur sangat tauu.. sebab saya takut tengok darah. buatnya kena bedah katak ke, tikus ke, arnab ke.. Eh ? arnab pun kena bedah jugak ke ? hahaaaa.
okay, forget it. tapi yang bestya.. Aisa kelas sama dengan saya! tapi labibah lak ditempatkan di kelas sains tulen. maybe math n sains dia A kot ? huhuu.. chukahae Aisa and Labibah! chukahae tu tahniah dalam bahasa korea. saya nie seorang kpop tau! sebab tu saya letak gambar kwangmin dan kumpulan boyfriend sbb saya minat sgt diorang. tapi sekarang saya minat B.A.P lak. 

sebulan lepas saya berada di kelas sains fizikal tu, saya rasa kosong. saya taktahulah kenapa. mungkin budak2 kelas tu tak sesporting masa kelas saya dulu kot ?  tapi serius saya cakap, saya rindu sangat masa-masa sebelum PMR. serius rindu! teringin nak putar masa balik. huhuhuuu
bebearap bulan lepas saya dan humratul telah mengikuti pertandingan forum remaja. kami tidaklah bertanding. kami cuma mengikuti saja supaya diajadikan rujukan untuk tahun depan! cikgu kata tahun depan kami masuk! Jadi kena tahulah macam mana nak bertanding. tapi kecut jugaklah sebab panjang bila tengok teks forum tu. tak pernah-pernah saya hafal teks forum sepanjang tu! tapi nasiblah dalam bahas melayu. dibuatnya dalam bahas inggeris, tak ke haru jadinya nanti ? hahaa /(>.<)\

selepas tu, pepriksaan ujian satu dijalankan. saya gagal dalam subjek fizik dan add math! malunya sbb tak ramai yang gagal~ majoriti lelaki paling tinggi. huh! jeles ni. tapi lagi jeles kat haidar~ dia paling tinggi. phui yee budak cina kelas saya pun kalah. tapi apa yang menggembirakan saya, saya mendapat A sekali lagi dalam subjek math! terel tak ? hoho.. berlagaknya~ lepas 2bulan ujian 1, sekarang peperiksaan pertengahan tahun lak. ni lagi kecut perut dari amek result PMR sebab lepas periksa ni habis akan ada perjumpaa ibubapa. haa~ ni yang taksuka ni~!!
okaylah... sampai disini jelah story-mory kita ye.. kita nak tidur. k,bye.. assalamualaikum. :D

p/s: saya memang tak suka sains dan bedah membedah ni! bersyukur tak masuk kelas sains sangat-sangat!    \('_')/


Copyright ©.Layout by:Evangelista. All right reserved 2011-infinity.