The perks of being a wallflower

because I'm a wallflower, I express it all here in my humble abode.





bicara berirama
 
Wednesday, 2 May 2012 



hi! ape khabar sume? hihi.. mestilah khabar baik kan kalau dah mengadap depan komputer. hahaha.. :P
kali nie nora nk cerite sikit tentang aktiviti nora smpai nora busy sgt. haha.. busy la sgt. 
selama nie nora ade latihan, latihan bicara berirama. xtau bicara berirama tu mcm mana? hihihi.. kire mcm coral speaking lah.. cumenye bahasa melayu. erm, tp syg sbb group nora xmenang. sekola SAAS yg jd juara. hati pun geram nie. tp nk buat mcm mana kan? dah adat bertanding. ada yg menang & ada yg kalah. hehe..
tp nora ada tangkap gambar mse bertanding tu utk buat kenangan sikit. dan abang yg mengajar kiteorg pun bergambar sekali. nora suke tgok abg yg ajar tu sbb muke dye sweet sgt. tp nora xrapat dengan dye. nora xberani nk rapat sbb dye hensem tp nora nie hrmmm... xcantek mana pun. :'(
tp nora bersyukur walaupun nora xrapat dgn dye. nk tau sbb kenapa nora bersyukur? hihihi.. RAHSIA!
xboleyh beritahu! keh-keh-keh..
kalau korg nk tau muke abg yg mengajar kiteorg tu korg tgoklah gmba dibawah. gamba tu xnmpak sgt sbb kteowg bergamba ramai2. hehe.. tp bolehlah nmpak skit-II. nora disebelah abg tu. seronok beb! hahaha :P



nie la gamba kteowg bersama.. xnmpak kan? hihihi




nie gmbar tu selepas dizoom..hehe.. muke abg tu xboleyh blah.. hahaha










syuhadah n syafiqa.. ^^





Copyright ©.Layout by:Evangelista. All right reserved 2011-infinity.